Medlemsförmåner

Förutom subventionerade läger och betalda anmälnings-och tävlingsavgifter så finns även dessa fina medlemsförmåner!

Förköpsrabatt på SkistarAll säsongspass

Som medlem i Härnösands Alpina klubb har du förmånen att köpa SkiStar All säsongspass till ett mycket subventionerat pris, framförallt för ungdomar.

Klubbkläder

Härnösands alpina erbjuder ett pantsystem för klubbens fartdräkt, skidjacka och skidbyxa för aktiva åkare.

Ambitionen är att vi skall kunna ha enhetliga och fräscha kläder till de aktiva åkarna som representerar klubben ute på läger och tävlingar

•  Medlem betalar 500 kr för varje plagg av dessa kläder, i deposition, när man går in i systemet och får igen det man lämnat i desposition då man går ur systemet. Väl inne i systemet kan man byta storlekar inför varje ny säsong.
  • Finns även profilkläder att köpa till bra priser på Stripe

Säsongskort på Vårdkasen för hela familjen

Om du som medlem/stödmedlem gör arbetsinsats under säsongen får du ett säsongskort för hela familjen på Vårdkasen.

Klubbrabatt på SkiStarshop

• 10% rabatt på hela sortimentet på skistarshop.com.
  • 20% rabatt på utvalda raceprodukter på skistarshop.com.
  • 20% klubbrabatt i våra SkiStarshop Concept Stores